Hiasi Rumahmu dgn Cahaya Jannah


Selawat & Salam

Selawat & Salam

Friday 26 April 2013

I WANNA BE A PHOTOSHOOT MODEL

Assalamualaikum..

Muwahahahaha... walaupun aku ni dah ada iltizam dan semangat nak berubah, tapi impian aku sejak kecik nak jadi artis ni memang tak pernah padam. Masa dok belajaq kat UNIMAS ni pun still lagi dok promote diri as MAYA KARIN. Hahaha.. macam muka tak malu jak kan?? Biaq pi laa!! Ada aku kesah!! Bukannya aku tayang apa-apa pun. Saja suka2 nak mengaku diri artis. Lalala...

So, ni laa photo yang sempat aku ambik sebagai model.. Ala-ala ngaku diri tu model. (>__<") uikk!!!

Gambar 1 diatas menunjukkan photo aku yg telah aku shoot y myself then aku edit jugak sendiri2.. =( huhux.. kesian kat aku..

Tapi walaubagaimanapun, aku akan make sure even aku tak dapat jadi artis, aku nak jadi orang yang beriman di dunia dan akhirat. Walaupun nak jadi orang yang beriman tu susah, tambah-tambah dunia akhir zaman ni, tapi aku akan cuba. Aku nak bahagiakan mak bapak aku dulu. Bukan nak kata rezeki artis tak halal. Tapi sesungguhnya ALLAH swt tahu apa yg terbaik untuk diri aku. 

"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia baik bagimu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu padahal ia buruk bagimu"
Surah Al-Baqarah : Ayat 216

Biar aku jadi CIKGU! Hehe..

No comments: